اکانت ماندگار Kidrauhl شش ساله شد














we will be belieber 4 ever

every thing about justin

جاستین بیبر همون پسر بچه ی با استعداد کاناداییه که با گذاشتن آهنگ های بسیار زیباش و به رخ کشیدن استعدادش و آپلود در یو/تیوب با اکانت Kidrauhl مورد توجه بسیاری از مردم جهان بخصوص اسکوتر براون قرار گرفت و جاستین رو شکوفا کرد و باعث شد من و شما اینجا دور هم جمع بشیم و همیشه حمایتش کنیم و تو غم و شادی باهاش باشیم و در صورت منتشر شدن هر شایعه و رخ دادن اتفاقی تنهاش نذاریم
جاستین گفت : در واقع 6 سال از شروع من در یو/تیوب و اولین ویدیوئم میگذره . من بچه یکی از شهر کوچک کانادا بودم که حتی نمیدونستم رویاهام امکان پذیر میشه و من همیشه برای این زندگی سپاسگزارم . من قول میدم که تا زمانی که شما وجود دارین همیشه برای انجام بهتر سعی کنم . با تشکر از شما برای 6 سال گذشته و به رفتن به بیش از این،alwaysKidrauhl# منتظر آلبوم جدید من در 29 ژانویه باشید . من تصمیم گرفتم امروز یکی از آهنگ های مورد علاقم ( Take You ) رو براتون بخونم که میتونه یک جور پیش نمایش کوچکی از آلبوم جدیدم باشه

Thank you again. Much Love

                    


6 سال از ساخت اکانت Kidrauhl گذشت و روز به روز به تعداد بیلبرها افزوده میشه . جاستین بیبر هم به همین مناسبت به همراه دن کانتر آهنگ زیبای Take You رو به سبک آکوستیک اجرا کرده که بسیار زیبا شده

                                www.uploadbaz.com/hipnakd160gw



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 30 دی 1391برچسب:,ساعت 14:34 توسط soha|



P i n k Girl